Tuesday, December 13, 2005

ONLY LOVE IS FOR FREE


My dear Son: someday, I hope you will be reading this. Do you remember the countless times I told you that only love is for free when you used to ask me if you had to pay for this or for that?
Only love is for free my dear Daniel, and only true love lasts forever.
Your mother and I have loved you as much as a human being can love, and wherever may I be now while you are reading this, my love to you remains as strong, as unshattered as ever, and so will remain until the end of the times.
No wind, no rain, no tie, no time can remove those letters written on the sands of my heart thinking of you.
Go onto a beach, write those four magic letters and I will read them and will kiss them with a breeze and with the caress of a wave....
--------
SÓLO EL AMOR ES GRATIS

My hijo querido: espero que algún día puedas leer esto. ¿ Te acuerdas las innumerables veces que te decía que sólo el amor es gratis cuando solías preguntarme si tenías que pagar por esto o por aquello?
Sólo el amor es gratis, querido Daniel, y sólo el amor verdadero dura para siempre. Tu madre y yo te hemos amado todo lo que puede amar un ser humano, y en donde quiera que ahora yo pueda estar, my amor hacia tí sigue siendo tan fuerte y está tan intacto como siempre, y así seguirá hasta el fin de los tiempos.
No hay viento, ni lluvia, ni marea, ni transcurrir del tiempo que pueda borrar aquellas letras escritas en las arenas de mi corazón pensando en tí.
Ve a una playa, escribe esas cuatro letras mágicas y yo las leeré, y las besaré con una brisa y con la caricia de una ola....

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hey there! Good Wishes from some one out there!

7:52 AM  
Anonymous Anonymous said...

Pocas veces, alguien que no conozco me ha envuelto con su sensibilidad, y me ha transmitido su val�a c�mo ser humano.
Un saludo
Rousmeri
24- Agosto -2007

11:38 AM  
Anonymous Anonymous said...

( valía cómo ser humano)
Rousmeri

1:19 PM  
Blogger P said...

Fight cancer and spread the word about it. Keep up the good work.
Dr Ann Sturley
Fight Against Lung Cancer

2:56 PM  

Post a Comment

<< Home